Wednesday, September 21, 2016

Kredīts ceļojuma apdrošināšanai?

Ceļojuma plānošana ir aizraujošs, taču ne vienmēr arī vienkāršs uzdevums. Turklāt, lai arī cik rūpīgi tiktu veikta plānošana, jārēķinās ar dažādiem riskiem, kas var pārsteigt nesagatavotu.
Lai, dodoties uz ārvalstīm justos droši, daudzi izvēlas ceļojuma apdrošināšanu. Šobrīd pieejami dažādi šī pakalpojuma varianti, tādēļ atrast piemērotāko nebūs sarežģīti.

Ko darīt, ja līdzekļu visu izdevumu segšanai nepietiek?
Tomēr ceļojums bieži vien saistās ar lielām izmaksām, tādēļ, izvērtējot tam atvēlēto budžetu, var nākties secināt, ka dažiem izdevumiem līdzekļu nepietiek. Tādās situācijās aktuāls kļūst jautājums – vai, piemēram, bez ceļojuma apdrošināšanas var iztikt vai tomēr jāmeklē citi risinājumi?
Vēlreiz pārskatot prioritātes, var nākties secināt, ka vēl vairāk ietaupīt nav iespējams un vajadzīgi papildu naudas līdzekļi. Viens no variantiem, kā to iegūt  - ātrie kredīti.
Ņemot vērā, ka, noformējot aizdevumu internetā, neviens nejautās, kādiem mērķiem tas tiks tērēts, to var izmantot arī ceļojuma apdrošināšanas segšanai. Protams, pirms tam izvērtējot visus riskus –
·   Pirmkārt jau vajadzētu izvērtēt, cik aktuāla vispār ir šī apdrošināšana – kāds ir ceļojuma galamērķis, kādas aktivitātes tiek plānotas, kādi ir iespējamie riski. Iespējams, rezultātā var rasties secinājums, ka riski ir tik niecīgi, ka apdrošināšana ir ekstra nevis nepieciešamība, bet šim mērķim paņemtais kredīts jāatmaksā tik un tā;
·         Ja tiek lemts par labu aizdevumam, jāizvērtē savas iespējas to atmaksāt – svarīgi saskaņot savas vēlmes ar iespējām, un aizņemties tikai tad, ja ir pārliecība, ka spēsiet to atmaksāt līgumā noteiktajā laika posmā. Ja tiek noformēts īstermiņa aizdevums, jāņem vērā, ka tas parasti jāatmaksā 30 dienu laikā.
Ceļojuma apdrošināšanas izmaksas atkarīgas no vairākiem faktoriem, piemēram:
·         Ceļojuma perioda;
·         Ceļojuma galamērķa;
·         Ceļojuma mērķa (piemēram, atpūta, darbs, sporta aktivitātes, ziemas sporta veida u.c.);
·         Apdrošināto personu skaita un vecuma
Cik daudz naudas tam nepieciešams?
Ja ceļojums tiek plānots uz kādu no Eiropas valstīm, un tā mērķis ir vienkārša atpūta, apdrošināšanas izmaksas vienai personai nebūs visai augstas. Ļoti iespējams, šādām izmaksām kredīts pat nebūs vajadzīgs. Ja polise nepieciešama vairākām personām, visticamāk, pietiks ar kādu no īstermiņa aizdevumiem. Starp citu, šobrīd pie vairākiem kredītdevējiem pirmais aizdevums pieejams bez pievienotas procentu maksas – pēc noteiktā aizdevuma beigām jāatmaksā tikai tik, cik aizņēmies. Bet, ja ceļojums izmaksājis vairāk kā plānots, un kredīta atmaksai naudas nepietiek, iespējama atmaksas termiņa pagarināšana. Tad gan jārēķinās ar papildu izmaksām, jo tas ir maksas pakalpojums.
Visa pamatā  - atbildīga aizņemšanās
Lai arī kāds būtu aizdevuma izlietojuma mērķis un apmērs, svarīgi to noformēt atbildīgi, pirms tam rūpīgi izvērtējot savas iespējas. Pretējā gadījumā var rasties lieki sarežģījumi ar ilgtermiņa sekām.



1 comment:

  1. Sveiki, mans vārds ir Elizabete McRooney. Es dzīvoju Eiropā un šodien esmu ļoti laimīga sieviete? Es teicu sev, ka jebkura aizdevuma aizdevējs, kas var mainīt manu un manas ģimenes dzīvi, norādīšu ikvienu, kurš meklē viņiem aizdevumu. Tās man deva mani un mana ģimenes laime, man bija nepieciešams aizdevums 250 000,00 eiro. Lai sāktu mana dzīve man tika nodota šim godīgajam un dievbijīgam aizdevuma uzņēmumam, kurš man palīdzēja ar 250 000 eiro naudas aizdevumu, jo viņi patiesībā ir DIEVA, kas baidās no cilvēkiem, kas ir cienījama kreditēšanas firma.

    Esmu ļoti priecīga, ka pagājušajā mēnesī es saņēmu viņu aizdevumu. Ja jums ir nepieciešams aizdevums, un jūs esat 100% pārliecināts par aizdevuma atmaksu, lūdzu, sazinieties ar viņiem, un, lūdzu, pasakiet viņiem, ka Elizabete McRooney uzrunāja jūs viņiem. Sazināties ar e-pastu: {trustfundfinaceservice@gmail.com}

    ReplyDelete